• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
  • Publikasjoner fra Cristin - MF
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
  • Publikasjoner fra Cristin - MF
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

From Dialogue to Trialogue: A Sociocultural Learning Perspective on Classroom Interaction

Leganger-Krogstad, Heid
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
Åpne
07.pdf (358.8Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/278445
Utgivelsesdato
2014
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler i tidsskrifter og bøker / Journal articles and book chapters [72]
  • Publikasjoner fra Cristin - MF [63]
Originalversjon
Journal for the Study of Religion 2014, 27(1):104-128  
Beskrivelse
-

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit