Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Publikasjoner fra Cristin - MF
Vis innførsel
Hjem
MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Publikasjoner fra Cristin - MF
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Teaching and learning the most recent history in divided societies emerging from conflict: A review of the literature through the lens of social justice
Skårås, Merethe
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Sk%C3%A5r%C3%A5s+-+Teaching+and+learning+the+most+recent+history+in+divided+societies+emerging+from+conflict+A+review+of+the+literature+through+the+lens+of+soc.pdf (775.7Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3052784
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Artikler i tidsskrifter og bøker / Journal articles and book chapters
[480]
Publikasjoner fra Cristin - MF
[463]
Originalversjon
Journal of Peace Education. 2021, 18 (3), 282-308.
10.1080/17400201.2021.1965971
Tidsskrift
Journal of Peace Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk