Blar i MF Open på forfatter "Leganger-Krogstad, Heid"
-
Barns og unges respons på bibelundervisning i Den norske kirke
Leganger-Krogstad, Heid (MF-rapport;1:2019, Report, 2019) -
From Dialogue to Trialogue: A Sociocultural Learning Perspective on Classroom Interaction
Leganger-Krogstad, Heid (Journal article; Peer reviewed, 2014) -
Hvordan foregår bibelundervisningen i trosopplæringen i Den norske kirke?
Leganger-Krogstad, Heid (MF-rapport;4:2018, Report, 2018) -
Kirkelig undervisning – hva nå? : utfordringer med religionsmangfold og lav deltakelse
Birkedal, Erling; Leganger-Krogstad, Heid; Austnaberg, Hans (Journal article, 2017)Prismet - Refleksjon -
Kompetanse, utdanning og motivasjon: en kartlegging av undervisningstjenesten i Den norske kirke
Horsfjord, Helene; Sørensen, Torgeir; Heiene, Gunnar Harald; Leganger-Krogstad, Heid; Holmqvist, Morten (MF-rapport;1:2015, Report, 2015)Det teologiske menighetsfakultet (MF) har i mars 2015, etter en åpen anbudskonkurranse, inngått en tre års rammeavtale med Kirkerådet som omfatter forskning på Trosopplæringsreformen i Den norske kirke. Denne rapporten er ... -
Religion som fag - sett fra elevperspektiv "RLE er egentlig et av de viktigste fagene"
Hovdenak, Sylvi Stenersen; Leganger-Krogstad, Heid (Peer reviewed; Journal article, 2018) -
Trosopplæring og gudstjenester : menighetsutvikling i dybde og bredde
Leganger-Krogstad, Heid (Journal article, 2017)Prismet - Refleksjon