dc.contributor.author | Lenz, Claudia | |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T12:44:23Z | |
dc.date.available | 2023-03-08T12:44:23Z | |
dc.date.created | 2023-02-04T11:36:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge. 2021, 2020/3 (32), 2-10. | en_US |
dc.identifier.issn | 0802-8214 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3057078 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Hvordan kan skolens religions- og livssynsfag bidra til forebygging av fordommer og gruppefiendtlighet? | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan skolens religions- og livssynsfag bidra til forebygging av fordommer og gruppefiendtlighet? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 2-10 | en_US |
dc.source.volume | 2020/3 | en_US |
dc.source.journal | Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge | en_US |
dc.source.issue | 32 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2123001 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 0 | |