Hva er et kontroversielt spørsmål? En definisjonsteoretisk analyse – og litt om implikasjoner for pedagogisk praksis
dc.contributor.author | Sætra, Emil | |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T12:25:05Z | |
dc.date.available | 2023-02-21T12:25:05Z | |
dc.date.created | 2021-03-02T18:09:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Norsk pedagogisk tidsskrift. 2021, 105 (1), 93-102. | en_US |
dc.identifier.issn | 0029-2052 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3052737 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Hva er et kontroversielt spørsmål? En definisjonsteoretisk analyse – og litt om implikasjoner for pedagogisk praksis | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Copyright © Universitetsforlaget 2021. Cannot be reproduced or distributed without permission from the publisher. | en_US |
dc.source.pagenumber | 93-102 | en_US |
dc.source.volume | 105 | en_US |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | ||
dc.identifier.cristin | 1895022 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 |