Show simple item record

dc.contributor.authorSætra, Emil
dc.contributor.authorStray, Janicke Heldal
dc.date.accessioned2022-11-23T10:28:15Z
dc.date.available2022-11-23T10:28:15Z
dc.date.created2019-03-28T14:39:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE). 2019, 3 (1), 19-32.en_US
dc.identifier.issn2535-4051
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033598
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHva slags medborger? En undersøkelse av læreres forståelse av opplæring til demokrati og medborgerskapen_US
dc.title.alternativeHva slags medborger? En undersøkelse av læreres forståelse av opplæring til demokrati og medborgerskapen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber19-32en_US
dc.source.volume3en_US
dc.source.journalNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)en_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.7577/njcie.2441
dc.identifier.cristin1688605
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal