dc.contributor.author | Sætra, Emil | |
dc.contributor.author | Stray, Janicke Heldal | |
dc.date.accessioned | 2022-11-23T10:28:15Z | |
dc.date.available | 2022-11-23T10:28:15Z | |
dc.date.created | 2019-03-28T14:39:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE). 2019, 3 (1), 19-32. | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-4051 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033598 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hva slags medborger? En undersøkelse av læreres forståelse av opplæring til demokrati og medborgerskap | en_US |
dc.title.alternative | Hva slags medborger? En undersøkelse av læreres forståelse av opplæring til demokrati og medborgerskap | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 19-32 | en_US |
dc.source.volume | 3 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE) | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.7577/njcie.2441 | |
dc.identifier.cristin | 1688605 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |