Show simple item record

dc.contributor.authorSætra, Emil
dc.contributor.authorStray, Janicke Heldal
dc.date.accessioned2022-11-18T09:51:37Z
dc.date.available2022-11-18T09:51:37Z
dc.date.created2019-03-28T14:34:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE). 2019, 3 (1), 3-18.en_US
dc.identifier.issn2535-4051
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3032792
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiven_US
dc.title.alternativeLæreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiven_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber3-18en_US
dc.source.volume3en_US
dc.source.journalNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)en_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.7577/njcie.2440
dc.identifier.cristin1688601
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal