Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSætra, Emil
dc.contributor.authorStray, Janicke Heldal
dc.date.accessioned2022-11-18T09:51:37Z
dc.date.available2022-11-18T09:51:37Z
dc.date.created2019-03-28T14:34:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE). 2019, 3 (1), 3-18.en_US
dc.identifier.issn2535-4051
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3032792
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiven_US
dc.title.alternativeLæreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiven_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber3-18en_US
dc.source.volume3en_US
dc.source.journalNordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)en_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.7577/njcie.2440
dc.identifier.cristin1688601
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal