Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerge, Åsne
dc.date.accessioned2016-08-29T12:16:10Z
dc.date.available2016-08-29T12:16:10Z
dc.date.issued2016-08-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2402487
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectlærebøkernb_NO
dc.subjectreligion og etikknb_NO
dc.subjectvideregående skolernb_NO
dc.subjectkunnskapssynnb_NO
dc.titleKunnskapssyn og lærebøker : en kritisk analyse av kunnskapssyn i en lærebok i religion og etikk for videregående skolenb_NO
dc.title.alternativeEpistemology in textbooks: An analysis of the epistemology of a high school textbook in religion and ethicsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber97 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel