Kunnskapssyn og lærebøker : en kritisk analyse av kunnskapssyn i en lærebok i religion og etikk for videregående skole
dc.contributor.author | Berge, Åsne | |
dc.date.accessioned | 2016-08-29T12:16:10Z | |
dc.date.available | 2016-08-29T12:16:10Z | |
dc.date.issued | 2016-08-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2402487 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | lærebøker | nb_NO |
dc.subject | religion og etikk | nb_NO |
dc.subject | videregående skoler | nb_NO |
dc.subject | kunnskapssyn | nb_NO |
dc.title | Kunnskapssyn og lærebøker : en kritisk analyse av kunnskapssyn i en lærebok i religion og etikk for videregående skole | nb_NO |
dc.title.alternative | Epistemology in textbooks: An analysis of the epistemology of a high school textbook in religion and ethics | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 97 s. | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Masteravhandlinger / Master theses [1289]
Masteravhandlinger og spesialavhandlinger innlevert fra høsten 2008-