Show simple item record

dc.contributor.authorHenriksen, Jan-Olav
dc.date.accessioned2023-06-30T10:38:33Z
dc.date.available2023-06-30T10:38:33Z
dc.date.created2004-12-20T00:00:00Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationReligion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge. 2004, 16 (4), 8-13.en_US
dc.identifier.issn0802-8214
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3074688
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectEtikken_US
dc.titleMarkedsmakt og avmakt : om moralens vilkår når markedet dikterer kulturelle vilkåren_US
dc.title.alternativeMarkedsmakt og avmakt : om moralens vilkår når markedet dikterer kulturelle vilkåren_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder(c.) Forfatterenen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150en_US
dc.source.pagenumber8-13en_US
dc.source.volume16en_US
dc.source.journalReligion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norgeen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.cristin644230
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal