dc.contributor.author | Jørgensen, Camilla | |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:27:34Z | |
dc.date.available | 2023-05-03T07:27:34Z | |
dc.date.created | 2023-01-23T13:39:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Prismet. 2022, 73 (4), 297-309. | en_US |
dc.identifier.issn | 0032-8847 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3065903 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | treenighetsteologi | en_US |
dc.subject | konfirmanter | en_US |
dc.subject | konfirmantundervisning | en_US |
dc.title | "Hva slags forhold kan man egentlig ha til treenigheten når man er 15 år, da?" : treenighetsteologiens relevans for konfirmasjonsundervisning | en_US |
dc.title.alternative | "Hva slags forhold kan man egentlig ha til treenigheten når man er 15 år, da?" : treenighetsteologiens relevans for konfirmasjonsundervisning | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150 | en_US |
dc.source.pagenumber | 297-309 | en_US |
dc.source.volume | 73 | en_US |
dc.source.journal | Prismet | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2113278 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |