Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJohnsen, Elisabeth Tveito
dc.contributor.authorAfdal, Geir Sigmund
dc.date.accessioned2023-02-10T10:06:38Z
dc.date.available2023-02-10T10:06:38Z
dc.date.created2020-10-07T12:40:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPraktische Theologie - Zeitschrift für Praxis in Kirche, Gesellschaft und Kultur. 2020, 55 (2), 70-75.en_US
dc.identifier.issn0946-3518
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3049972
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLearning and knowledge trajectories in congregationsen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber70-75en_US
dc.source.volume55en_US
dc.source.journalPraktische Theologie - Zeitschrift für Praxis in Kirche, Gesellschaft und Kulturen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.14315/prth-2020-550204
dc.identifier.cristin1837894
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal