Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMandt, Hege Marie Poulaki
dc.contributor.authorAfdal, Geir Sigmund
dc.date.accessioned2023-02-10T09:55:25Z
dc.date.available2023-02-10T09:55:25Z
dc.date.created2020-10-07T16:15:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEuropean Educational Research Journal. 2020, .en_US
dc.identifier.issn1474-9041
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3049965
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOn a math mission: The time and space compression of professional identity and values in prospective mathematics teachers’ storiesen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber0en_US
dc.source.journalEuropean Educational Research Journalen_US
dc.identifier.doi10.1177/1474904120957208
dc.identifier.cristin1838009
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal