Menneskehandel i undervisningen. En undersøkelse av læreres opplevde behov og barrierer i lys av politiske styringsdokumenter og didaktiske læreplanteorier
dc.contributor.author | Neteland, Gjermund | |
dc.date.accessioned | 2015-07-29T12:28:46Z | |
dc.date.available | 2015-07-29T12:28:46Z | |
dc.date.issued | 2015-07-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/293802 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | skolen | nb_NO |
dc.subject | Norge | nb_NO |
dc.subject | menneskehandel | nb_NO |
dc.subject | læreplaner | nb_NO |
dc.title | Menneskehandel i undervisningen. En undersøkelse av læreres opplevde behov og barrierer i lys av politiske styringsdokumenter og didaktiske læreplanteorier | nb_NO |
dc.title.alternative | Human Trafficking in Education | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Masteravhandlinger / Master theses [1289]
Masteravhandlinger og spesialavhandlinger innlevert fra høsten 2008-