Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndreassen, Thèrése Linnéa Maria
dc.date.accessioned2014-09-01T13:58:27Z
dc.date.available2014-09-01T13:58:27Z
dc.date.issued2014-09-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/218415
dc.description.abstractI denne avhandlingen er jeg opptatt hvilken rolle tekstene spiller for barnets gudsbilde: Bidrar alle trosformidlende tekster til å bygge opp under økt livsmestring og livstolkning, eller finnes det eksempel på tekster som heller gjør det motsatte? I trosformidlingssammenheng hører jeg fortsatt at tekster brukes på en måte som gjør meg urolig: Jeg kan undre meg over hvilke tanker og refleksjoner barna blir sittende igjen med, og hvordan tekstene og måten de formidles påvirker deres selvbilde og gudsbilde.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360nb_NO
dc.subjectDiakoninb_NO
dc.subjectgudsbildernb_NO
dc.subjectBarnnb_NO
dc.titleBarnet, tekstene og gudsbildet: En empirisk undersøkelse om hvilken rolle de trosformidlende tekstene spiller for gudsbildets utvikling hos barn som lever i sårede omsorgsrelasjonernb_NO
dc.title.alternativeThe child, the texts and the God image: An empirical study on how religious texts can influence the formation of the God image in children with difficult home lives.nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber82 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel