Skolens danningsoppdrag : en analyse av læreplanen for RLE/RE med utgangspunkt i Klafkis danningskategorier
dc.contributor.author | Larsen, Trine Fosback | |
dc.date.accessioned | 2015-10-02T09:09:29Z | |
dc.date.available | 2015-10-02T09:09:29Z | |
dc.date.issued | 2015-10-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/1916804 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | danning | nb_NO |
dc.subject | Læreplanen RLE/RE | nb_NO |
dc.subject | Klafki, Wolfgang | nb_NO |
dc.subject | danningskategorier | nb_NO |
dc.title | Skolens danningsoppdrag : en analyse av læreplanen for RLE/RE med utgangspunkt i Klafkis danningskategorier | nb_NO |
dc.title.alternative | Bildung and education | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | III, 65, 10 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Masteravhandlinger / Master theses [1323]
Masteravhandlinger og spesialavhandlinger innlevert fra høsten 2008-