Hvordan kan nærhetsetikken og et sosiokulturelt læringsperspektiv utdype og nyansere utvalgte sosiale kompetanseprogram?
dc.contributor.author | Folkvord, Klara | |
dc.date.accessioned | 2015-10-02T08:27:39Z | |
dc.date.available | 2015-10-02T08:27:39Z | |
dc.date.issued | 2015-10-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/1906895 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | nærhetsetikk | nb_NO |
dc.subject | sosial kompetanse | nb_NO |
dc.subject | skolen | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan nærhetsetikken og et sosiokulturelt læringsperspektiv utdype og nyansere utvalgte sosiale kompetanseprogram? | nb_NO |
dc.title.alternative | How can the ethics of proximity and a sociocultural perspective on learning, contribute to elaborate and nuance selected social skills programs? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Philosophical disciplines: 160::Ethics: 164 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Masteravhandlinger / Master theses [1268]
Masteravhandlinger og spesialavhandlinger innlevert fra høsten 2008-