Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKjørven, Ole Kolbjørn
dc.date.accessioned2014-09-18T09:05:55Z
dc.date.available2014-09-18T09:05:55Z
dc.date.issued2014-09-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/220401
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectRLE-lærerenb_NO
dc.subjectReligionslærerenb_NO
dc.subjectReligionspedagogikknb_NO
dc.subjectResepsjonsteorinb_NO
dc.subjectLignelsernb_NO
dc.subjectLukasevangelietnb_NO
dc.subjectBibelfortellingernb_NO
dc.titleRE Teachers’ Religious Literacy: A qualitative analysis of RE teachers’ interpretations of the biblical narrative The Prodigal Sonnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150::Christianity studies: 152nb_NO
dc.source.pagenumber263nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge