Show simple item record

dc.contributor.authorJohansen, Ole Kristian
dc.date.accessioned2012-10-25T08:49:00Z
dc.date.available2012-10-25T08:49:00Z
dc.date.issued2012-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/161257
dc.description.abstractI denne studien vil jeg se nærmere på hvordan en organisasjon formidler en langsomt utviklende sultkrise til individer i det norske samfunn. Hovedspørsmålet for denne avhandlingen er: ”Hvordan kommuniserer Kirkens Nødhjelp appell og tilbakemelding til givere, med fokus på sultkatastrofen på Afrikas Horn 2011?”no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectKirkens Nødhjelpno_NO
dc.subjectkommunikasjonno_NO
dc.subjectGivereno_NO
dc.subjectAfrikas hornno_NO
dc.subjectSultno_NO
dc.title”Mer enn penger”. Hvordan kommuniserer Kirkens Nødhjelp appell og tilbakemelding til givere med fokus på sultkatastrofen på Afrikas Horn 2011?no_NO
dc.title.alternativeMore than money. How does Norwegian Church Aid communicate appeal and feedback to their donors, focusing on the famine on the Horn of Africa, 2011no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::International politics: 243no_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Social work: 360no_NO
dc.source.pagenumber124no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record