dc.contributor.author | Kittelsen, Line | |
dc.date.accessioned | 2011-10-19T12:17:08Z | |
dc.date.available | 2011-10-19T12:17:08Z | |
dc.date.issued | 2011-10-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/161028 | |
dc.description.abstract | I denne avhandlingen skal jeg se på læringssyn i konfirmantbøker. Jeg ønsker å se på hvordan konfirmantbøkene mener læring skjer, og på hvilken måte det legges til rette for læring. Det finnes et stort utvalg konfirmantbøker og jeg har valgt å se nærmere på to av dem. Brukerveiledning og Konfirmantbibelen er konfirmantbøkene jeg skal analysere nærmere i denne avhandlingen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | Konfirmantbøker | en_US |
dc.subject | Pedagogikk | en_US |
dc.title | Se og bli sett : hvilke syn på læring finnes i konfirmantbøkene Brukerveiledning og Konfirmantbibelen? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150::Christianity studies: 152 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en_US |
dc.subject.nsi | konfirmantarbeid | en_US |
dc.subject.nsi | konfirmasjon | en_US |
dc.subject.nsi | Læring | en_US |
dc.source.pagenumber | 76 | en_US |