• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn på emneord 
  •   Hjem
  • MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
  • Blar i MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn på emneord
  •   Hjem
  • MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
  • Blar i MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn på emneord "undervisning"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-8 av 8

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Black Lives Matter : en kvalitativ studie av et utvalg lærere og elevers oppfatning av rasisme og tematikken Black Lives Matter i skolen 

      Arif, Saba (Master thesis, 2021)
      Denne avhandlingen har tatt utgangspunkt i følgende problemstilling: Hvordan oppfatter et utvalg lærere og elever at Black Lives Matter protestene har påvirket undervisningen og læringsmiljøet på deres skole? For å finne ...
    • Bruk av app som undervisningsverktøy i trosopplæringen i Den norske kirke 

      Jørgensen, Eirik (Master thesis, 2018)
      Denne avhandlingen handler om bruk av app som undervisningsverktøy i trosopplæringen i Den norske kirke, ut fra en problemstilling som belyser om det er formålstjenlig for undervisningsansvarlige i en menighet å bruke app ...
    • Elevenes forståelse om antisemittisme og fenomenets plass i undervisningen: en kvalitativ studie av et utvalg elever og deres forståelse om antisemittisme, og oppfatning om undervisning av fenomenet i skolen 

      Wergeland, Kristina (Master thesis, 2018)
      Masteroppgaven har tatt utgangspunkt i følgende problemstilling: Hvilken forståelse har elever i vg3 om antisemittisme, og hva er deres oppfatning av undervisningen om fenomenet i skolen? For å svare på studiens problemstilling ...
    • Hinduismeundervisning i skolen: utvalgte læreres og studenters opplevelser, forhold til, og tanker om å undervise om hinduisme 

      Steinland, Britt-Iren Flemmen (Master thesis, 2017)
      Hinduismen som har millioner av tilhengere, er ikke spesielt synlig i det norske samfunnet og blir gjerne overskygget av andre minoritetsreligioner. Hensikten med dette arbeidet har derfor vært å sette lys på et felt det ...
    • Islamundervisning i skolen : en kvalitativ studie av et utvalg læreres opplevelse av å undervise om islam 

      Olsen, Martin Dale (Master thesis, 2016-08-08)
      Denne avhandlingen har tatt utgangspunkt i følgende problemstilling: Hvordan opplever et utvalg lærere å undervise om islam i lys av den negative fremstillingen av islam i media? For å finne svaret på dette, har det blitt ...
    • Kontroversielle spørsmål i undervisningen : en case-studie om kontroversielle spørsmåls rolle i religionsfaget 

      Eriksen, Emilie Foss (Master thesis, 2021)
      I religion og etikk skal elevene få muligheten til å utvikle en rekke ferdigheter og verdier, som i lys av målsetningen om å utdanne til demokratisk medborgerskap, blir sett på som ønskede. Det er flere måter å fremme slike ...
    • Planlegging av undervisning og improvisasjon 

      Steinsland, Thomas (Master thesis, 2017)
      Oppgaven tar for seg læreres forhold til planlegging av undervisning og improvisasjon. Lærere gir uttrykk for at de ofte må improvisere i undervisningen fordi de ikke har forberedt seg godt nok. Denne oppgaven ser på hvordan ...
    • Skjønnlitteratur og KRLE-undervisning 

      Torp, Guro Hauge (Master thesis, 2016-10-07)
      KRLE undervisningen skal etter læreplanen LK06 ble innført fremme elevenes leseferdigheter. Denne oppgaven utforsker problemstillingen: Kan det å lese skjønnlitteratur i KRLE-undervisningen føre til oppnåelse av formålet ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit