Kunst og kommunikasjon - Hvordan kommer elevenes muntlige ferdigheter fram gjennom samtale om et kristendomsspesifikt kunstbilde?
dc.contributor.author | Haanes, Elisabeth Kvadsheim | |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T13:44:45Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T13:44:45Z | |
dc.date.issued | 2015-10-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2356249 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | rle-faget | nb_NO |
dc.subject | kommunikasjon | nb_NO |
dc.subject | kunst | nb_NO |
dc.subject | grunnskolen | nb_NO |
dc.title | Kunst og kommunikasjon - Hvordan kommer elevenes muntlige ferdigheter fram gjennom samtale om et kristendomsspesifikt kunstbilde? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Theology and religious science: 150::Christianity studies: 152 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 184 s. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Masteravhandlinger / Master theses [1267]
Masteravhandlinger og spesialavhandlinger innlevert fra høsten 2008-